שאלות ותשבות

אחריות.

אנו מעניקים אחריות למוצרים הנרכשים באתר למשך שלושה חודשים מיום הרכישה ("תקופת האחריות")
בתקופת האחריות אנו מתחיבים לבדוק כל מוצר שמתגלה בו קלקול ולתקן, במידת הצורך, כל פגם כתוצאה מתהליך הייצור בלבד עד עשרה (10) ימי עסקים, בכפוף לשימוש סביר במוצר. במידה והפגם אינו ניתן לתיקון, יוצע ללקוח מוצר חלופי או שובר זיכוי. על אף האמור ולמען הסר ספק, אין לנעלי צברה אחריות בקשר למנגנוני תאורה, פייטים, שרוכים, אבנים וקישוטים אחרים. כמו כן, שפשוף, בלאי ושחיקה לא ייחשבו כפגם במוצר.
אין אחריות על פגם הנגרם כתוצאה משימוש רשלני, היזק בזדון, שימוש לא סביר במוצר ולפגם במוצר כתוצאה מניקוי או טיפול שלא בהתאם להוראות שימוש, לרבות לעניין ניקוי המוצר.

אני רוצה להחזיר את הנעליים. מה עליי לעשות ?
חשוב לנו שתהיו מרוצים. ניתן להחזיר את הנעליים בתוך 14 ימי עסקים מיום קבלתן ותקבלו את מלוא תמורתן בחזרה. כתובת להחזרה: אלנבי 60 תל אביב, דרך משה דיין 3 יהוד – קניון סביונים.
במידה וברצונך להחליף את הנעל לנעל אחרת, נשמח לעמוד לרשותך בטלפון 03-6321130

במקרה של ביטול עסקה אתם תזוכו על מחיר הנעל בלבד, עלות המשלוח לא תזוכה.

 

מתי מתבצע החיוב בכרטיס האשראי ?

החברה עושה כמיטב יכולתה לספק כל מוצר שהוזמן. עם זאת, במידה והמוצר שהוזמן אינו נמצא במלאי, החברה תיצור קשר עם הלקוח בדוא"ל או בטלפון ותעדכן אותו על כך. במקרה כזה הלקוח לא יחויב בגין העסקה.

  

האם פרטי כרטיס האשראי נשמרים במערכת ?
לא. פרטי כרטיסי האשראי של הלקוחות המבצעים פעולות באתר אינם נשמרים כלל במערכות.

Loading...